Gambar Mayat Terbiar Di Gunung Everest

Umum mengetahui yang Gunung Everest merupakan gunung yang paling tinggi di dunia. Disebabkan ketinggiannya itu dan kecantikan pemandangan di situ, ramai pendaki di seluruh dunia cuba untuk menawan puncak gunung itu. Dalam aktiviti penawanan puncak Gunung Everest ini lah, ramai pendaki yang kecundang dan mayat mereka dibiarkan sahaja di sana kerana kesukaran untuk membawa mayat-mayat itu turun. Jom kita lihat gambar mayat-mayat yang terbiar tidak dituntut di Gunung Everest..

Gambar Mayat Terbiar Di Gunung Everest


Gambar Mayat Terbiar Di Gunung Everest

Gambar Mayat Terbiar Di Gunung Everest

Gambar Mayat Terbiar Di Gunung Everest

Gambar Mayat Terbiar Di Gunung Everest

Gambar Mayat Terbiar Di Gunung Everest


Gambar Mayat Terbiar Di Gunung Everest

Gambar Mayat Terbiar Di Gunung Everest



6 comments:

Ish... kesiannya. Moga tiada yang beragama Islam yang tidak berkubur di sana.

15 February 2014 at 16:24 comment-delete

hidup.. pastu mati macam tu je.. takde kubur.. macam takda makna je..

15 February 2014 at 16:45 comment-delete

pernah terbaca sebelum ni.. tu la risiko kalau naik gunung everest... kalau mati, mayat tinggal mcm tu je la..

15 February 2014 at 17:56 comment-delete

kesiannya. mesti roh tak tenang ..

15 February 2014 at 19:07 comment-delete

alamk kubur macam mana sekalipun keadaan serta tempat mayat tu berada tetap berjalan walaupun mayat tak di kuburkan.

MasyaAllah..

15 February 2014 at 23:14 comment-delete

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ