Skandal Isteri Orang, Adi Putra Akan Disiasat Sekali Lagi?

Skandal Isteri Orang, Adi Putra Akan Disiasat Sekali Lagi



Satu ketika dahulu, kes Adi Putra dengan isteri orang yang bernama Nooraida sangat hangat diperkatakan. Namun kebenaran terbukti apabila kes tersebut diklasifikasikan sebagai NFA (No Further Action). Walaupun begitu, suami Nooraida ketika itu, Amiruddin melahirkan rasa tidak puas hati terhadap keputusan yang diberikan dan menganggap bahawa siasatan kes itu tidak telus. Malah Amiruddin turut memaparkan gambar penyiasat kes tersebut bersama Adi Putra yang pada dirinya, amat meragukan.

Skandal Isteri Orang, Adi Putra Akan Disiasat Sekali Lagi


Tidak lama selepas itu, Nooraida telah pun diceraikan oleh Amiruddin dengan talak satu. Kontroversi kisah tersebut juga semakin malap dan tidak lagi menjadi topik perbualan orang ramai. Sekali lagi Amiruddin mendedahkan sekeping gambar yang kononnya menunjukkan Adi Putra berkeadaan separuh bogel di dalam bilik air. Gambar tersebut dikongsikan di laman instagram milik Amiruddin sendiri. 

Skandal Isteri Orang, Adi Putra Akan Disiasat Sekali Lagi

Hari ini, Amiruddin sekali lagi telah berkongsi sekeping surat daripada pucuk pimpinan PDRM di Instagram di mana menurutnya, pegawai penyiasat yang bertanggungjawab di dalam kes tersebut telah pun dikenakan tindakan tatatertib. Adakah ini bermakna dakwaan Amirrudn yang siasatan kes itu tidak telus adalah benar?

Skandal Isteri Orang, Adi Putra Akan Disiasat Sekali Lagi


Apa pun menurut status yang dikongsikan oleh Amiruddin, peguamnya akan kembali membuka kes ini sekaligus akan menyaksikan Adi Putra disiasat sekali lagi. Tidak diketahui bilakah tarikh sebenar siasatan akan bermula. Semoga kali ini akan ada kebenaran yang dicari oleh kedua-dua belah pihak. - www.utaranews.com


Baca juga di sini:












0 comments:

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ