INILAH DIA SYED AZMI ALHABSHI PENGANJUR PEGANG ANJING




Inilah muka pengkhianat umat Islam,  Syed Azmi Alhabshi agen pluralisme dan liberalisme agama...yang menganjurkan kempen 'SAYA PEGANG ANJING' yang mendapat penyertaan dan publisiti gila membabitkan perempuan-perempuan Melayu bertudung di Petaling Jaya dua hari lalu.




Orang inilah yang cuba menghalalkan sesuatu yang tidak seharusnya dijadikan halal kerana sifatnya benda yang hendak dihalalkan itu bersifat najis.

Orang inilah yang cuba menjadikan orang Melayu bercelaru dalam masalah furuq berdasarkan pegangan mazhab dengan percampuran mazhab yang pelbagai.

Orang ini jugalah yang mahu menjadikan orang Melayu-Islam di Malaysia mempunyai pemikiran yang sangat liberal. Nauzubillahiminzalik....

Jom baca apa kata mereka...















7 comments:

...akhirnya di Malaysia inilah orang-orang Melayu/Islam akan lebih gemar menjadi anjing-anjing Komunis terhadap bangsa dan ugamanya sendiri.....!

21 October 2014 at 11:05 comment-delete

ya allah.. macam mana boleh jd macam ni..

21 October 2014 at 11:45 comment-delete

Astaghfirullah... "Agen pluralisme dan liberalisme agama" huh... berat tuduhan tu... Syed Azmi nie budak MAAHAD tau... saya bukan nak backing dia... tapi nasihat saya pada semua... hati2 bila berkata2... memang dia tersilap langkah... itu pengajaran besar buat dia & team... tapi niat sebenarnya tidak seperti yang disangkakan...

29 October 2014 at 23:18 comment-delete

Tak kira lah dia budak dari mana pun... tgkla apa yg dia bawa?

4 July 2016 at 17:29 comment-delete

matlamat tidak menghalalkan cara,betul ka dia pelajar maahad,blh bgtau x Maahad yang dia belajar..STAM dh lepas ker tu.

10 July 2017 at 14:40 comment-delete

matlamat tidak menghalalkan cara,betul ka dia pelajar maahad,blh bgtau x Maahad yang dia belajar..STAM dh lepas ker tu.

10 July 2017 at 14:40 comment-delete

Bagaimana pula dgn cadangan dia berbuka puasa di gereja tu..semacam ada agenda tertentu jer.. kan masjid bnyk di negara ni kenapa harus digereja?

12 July 2017 at 06:42 comment-delete

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ