Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



DOA UNTUK CALON IMAMKU

DOA UNTUK CALON IMAMKU




DOA UNTUK CALON IMAMKU

❥ Ya ALLAH..bukan aku tak percaya dengan takdir-Mu, tapi aku takut kehilangan Cinta-Mu..

❥ Maka aku memohon, izinkan aku berdoa untuk seseorang yang kelak akan menjadi Imam ku meskipun aku belum tahu siapa dia..?

❥ Ya ALLAH..Tambahkan ilmu agamanya supaya kelak dapat membimbing ku kearah tujuan yang satu..

❥ Teguhkan imannya ketika Kau mengujinya, jaga dan lindungilah dia..

❥ Mudahkan jalan rezekinya supaya kelak dapat segera menjemput dan meminta aku dari orang tua ku..

❥ Lembutkankah tutur katanya agar kelak dapat membimbing aku dengan kesabaran..

❥ Dan aku memohon segerakanlah pertemukan kami disaat Engkau telah yakin bahwa kami telah siap dan mampu untuk mengikat janji dibawah Ridha-Mu..

❥ Jadikanlah ia pemimpin yang bijaksana yang mencintai aku hanya kerana-Mu, serta yang menjadikan Rasullullah sebagai telandannya..

Aamiin Allahumma Aamiin


5 comments:

Pernah orang berkata menjadi jantan lebih mudah dari jadi lelaki(suami).....!
apa kata Syuhada tentang ini?

30 October 2013 at 12:02 comment-delete

Betul tu uncle, klu jantan pakai buang ni memang bersepah kat luar sana.

30 October 2013 at 13:46 comment-delete

amiin amiin, semoga pilihan ika juga adalah antara yang mengejar cintaNya..

30 October 2013 at 16:03 comment-delete

Amin, moga dipertemukan jodoh yang terbaik.

30 October 2013 at 16:08 comment-delete

mudah2an lah kepada semua wanita.... aminnnn..

30 October 2013 at 18:23 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ