Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



DOA AGAR DIBERIKAN KESABARAN DALAM MENANTIKAN JODOH.

DO'A AGAR DIBERIKAN KESABARAN DALAM MENANTIKAN JODOH


Ya ALLAH...
Aku mengadu kepada-Mu akan keluh kesahku, 
Aku mengadu kepada-Mu akan kelemahanku,

Ya ALLAH Ya Rabb,
Sungguh,..aku sudah tidak kuat lagi untuk menahan perasaan ini,
Aku sudah tidak kuat lagi menahan gejolak yang ada di dalam dada ini,

Ya ALLAH,
Tolong jaga hati ini yang semakin merindu, tolong bimbing hati ini agar tidak keluar di jalur akidah-Mu,
Tolong berikanlah aku jalan kemudahan untuk menuju jalan cinta-Mu,

Ya ALLAH,Ya Rabb.
Berikanlah aku kesabaran dalam penantian ini, berikanlah aku kesabaran dalam menanti jodoh ku,

Ya ALLAH,
Berikanlah jodoh yang terbaik untuk ku, kerana aku yakin Ya Rabb, 
Pilihan-Mu adalah pilihan yang terbaik buat ku...

Kabulkanlah do'a Hamba-Mu ini Ya ALLAH..

Aamiin Ya Robbal'alamin.



Nak tambah pendapatan sila klik sini 8Share (percuma)


5 comments:

Sabar itu penting. Cepat atau lambat jodoh kita. Pasti Allah telah aturkan buat kita. Yang penting berdoa dan berdoa di samping disertakan usaha :)

1 November 2013 at 17:41 comment-delete

InsyaAllah dipertemukan dgn jodoh yg baik :)
Sabar doa tawakal dan usaha

1 November 2013 at 18:01 comment-delete

InsyaAllah pasti jodoh menjemput nanti....hihi
bersabarlah

1 November 2013 at 18:13 comment-delete

Amin =) inshaa'Allah siapa yg amalkn doa ni pasti bertemu jodoh yg baik..nice sharing

2 November 2013 at 01:27 comment-delete

amiin amiin, semoga pilihan ika juga merupakan jodoh yang baik untuk ika,
perkongsian yang bermanfaat kak ida :)

2 November 2013 at 06:53 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ