Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



GEMPAR!! DS NAJIB AKAN MELETAKKAN JAWATAN ESOK???



GEMPAR!! DS NAJIB AKAN MELETAKKAN JAWATAN ESOK???

Assallam dan selamat malam..berita yg baru di terima...

Putrajaya semalam jam 3 pagi saya menerima pengkabaran dari sahabat saya yg bertugas di PMO bahawa DATO SRI NAJIB RAZAK AKAN MENGOSONGKAN DAN MENYERAHKAN KERUSI PANAS PM JAM 9 PAGI SELASA.

Sumber yg rapat dgn PM menyatakan bahawa DS Najib sudah lama ingin mengosongkan dan menyerahkan kerusi PM lama sebelum serangan bertalu talu dari Tun M bermula.

Datin Seri Rosmah juga kelihatan menagis teresak esak ekoran keputusan utk menyerahkan dan mengosongkan kerusi PM. Walaubagaimana pun Datin Seri Rosmah dapat mengawal emosi dan perasaan setelah di tenangkan dan di beri penerangan oleh Pegawai Kanan PM.

Sumber juga menyatakan pada hari jumaat lepas ada sekumpulan lelaki Cina dan Melayu telah berkunjung ke kompleks JPM (identiti di rahsiakan) dan memasuki ke pejabat PM bagi membincangkan penyerahan kerusi PM.

Menurut sumber lagi mereka mengambil masa lebih 2 jam di PMO menerima taklimat tentang KERUSI PM YG DAH 5 TAHUN TAK BERGANTI YANG MANA KERUSI KULIT EMPOK PM DAH MULAI LUSUH DAN MEREKAH SANA SINI, SEMUA BERPUNCA DARI TEGURAN PRESIDEN OBAMA DLMLAWATAN NYA TAHUN LEPAS.

Maka pada hari esok Selasa kerusi PM YG LAMA AKAN DI KOSONGKAN DAN DI SERAHKAN KEPADA CINA PERABOT EKSLUSIF UTK DI GANTIKAN DGN YG BARU.


Sekian berita terkini, terimakasih kerana sudi meluangkan masa membaca berita tegempor ini..hehehehhehehe... Jangan marah....admin pun terkena juga....



Sumber dari facebook Haiqal Asyraf


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ