Isu Diraba Ustaz Azhar Idrus Kembali Hangat




Isu ini mula hangat pertengahan tahun lalu di mana seorang gadis yang dikenali sebagai Maryam Mazlieynna Mazlee mendakwa dirinya pernah diraba dan diajak berzina oleh pendakwah bebas, Ustaz Azhar Idrus (UAI).



Namun, tak semena-mena isu ini kembali hangat di sebuah laman forum, baru-baru ini.

Menurut status yang dikongsikan oleh gadis itu, dia pernah diajak keluar oleh Ustaz Azhar malah Ustaz itu juga difahamkan sudah siap menempah sebuah bilik hotel untuk tujuan terkutuk itu.

Mungkin perkara ini merupakan suatu fitnah kerana kalau fikir logik pastinya gadis ini dah buat laporan polis berhubung gangguan yang dihadapinya.

Ini tidak, siap pos status di Facebook, namun tidak berani laporkan kepada pihak berkuasa hanya kerana alasan dia takut nak buat laporan polis. - mynewshub.my

Kan pelik tu?


4 comments:

pelik benor tu -_-

19 May 2014 at 09:38 comment-delete

Perasan tak SEMUA pemimpim/penyokong pembangkang CUBA djatuhkan dgn isu MORAL. Byk sgt ke kebetulan dlm dunia ni. Atau mrk sbenarnya silent agent @ org upahan parti lawan?

19 May 2014 at 15:10 comment-delete

Betul ke ni?

19 May 2014 at 16:47 comment-delete

Klu mcm tu ustaz buat report lh..kta tgk kbenaran..

11 June 2014 at 13:40 comment-delete

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ