Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Zakar Terbesar Milik Rasputin Masih Tersimpan Di Museum St. Petersburg


Zakar Terbesar


Alat Kelamin Terbesar Milik Rasputin Masih Tersimpan Di Museum St. Petersburg


Jika disebut nama Grigori Rasputin, maka sebahagian besar orang (terutama warga Eropah) akan mengenang tentang kepemilikan alat kelamin (penis/zakar) yang konon menurut cerita, beliau adalah pemilik penis terbesar pada zamannya.

Zakar Terbesar

Zakar Terbesar


Rupa-rupanya predikat dimiliki beliau sebagai pemilik penis terbesar lebih di kenal oleh dunia daripada posisinya sebagai tokoh agama. Padahal dia juga mempunyai pengaruh yang sangat besar terhadap kekaisaran Rusia ketika itu.

Menurut beberapa sumber, Grigori Rasputin mati dibunuh dalam percubaan membunuhnya yang dilakukan berulangkali. Seorang pembantu menemui penis Rasputin di tempat pembunuhan, menyimpannya sehingga tahun 1920-an. Kemudian penis ini disimpan oleh sekelompok wanita Rusia di Paris. Mereka menyembah penis ini sebagai lambang kesuburan, menyimpannya di dalam sebuah kotak kayu. Setelah mendengar hal ini, anak Rasputin, Marie, meminta mereka mengembalikan penis itu kepadanya. Beliau kemudian menyimpannya sehingga dia meninggal pada 1977.



Dalam sebuah buku biografi tentangnya yang dibuat oleh Marie, dia mengatakan bahawa penis milik Rasputin mempunyai panjang 40 cm. Anggota kelamin tersebut sekarang di awetkan dan dipamerkan di Museum St. Petersburg yang panjangnya sekarang adalah 28.5 cm.



Zakar Terbesar

Zakar Terbesar

Zakar Terbesar


sumber: www.realifactpost.com /billyinfo.blogspot.com




2 comments:

mcm2..huhu

20 May 2014 at 12:42 comment-delete

Alh wa punya lg lh ,sampai jejak ke lutut wa relaks je hihihi

11 June 2014 at 13:39 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ