Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



ROZITA CHE WAN MENGAMUK BILAMANA PEMINAT TEGUR RAMBUT LAKI DIA BERWARNA KUNING




Kalau minggu lepas, heboh dengan gambar mesra pasangan suami isteri ini yang dilihat terlebih romantis, tetapi baru-baru ini pula dramatis jelita itu memarahi pengikutnya di Instagram pada salah satu gambar yang dimuat naik.


Semalam, Che Ta telah berkongsi beberapa keping foto menampakkan dengan jelas warna rambut Zain yang perang hingga mengundang kritikan peminat.


Menerusi komen yang ditulis, ramai yang mengatakan warna tersebut tidak sesuai dengan Zain dan sebagai isteri, Che Ta telah bertindak mempertahankan suaminya itu.


Selain menempelak pengkritik berkenaan, Che Ta juga menjelaskan Zain menukar warna rambutnya kerana perlu mengikut karakter Mr. Henry Middleton di dalam drama Oh My English! yang dilakonkannya.

Lain kali jgn sedap mulut nk komen ja… bkn utk awak sorang je tp ramai lagi yg mulut tk tau nak diam! Pelakon kna ikut character! Laki I shuting Oh My English sampai awal thn dpn… so rambut dia akan blonde sampai thn dpn!!!!! Tk payah nk bising lg kt insta ni pasai rambut zain! #tkpayahnksibuklarambutorgcolourapejgrambutsendiritu




Dalam pada itu, Che Ta kini dilihat sedang berseronok membeli-belah di Paris bersama Zain dan pereka fesyen, Man Kajang selang beberapa hari selepas mereka bercuti di Koh Samui.


Apapun, jom tengok gambar di bawah. Yang penting, Che Ta tetap vogue walaupun tengah hamil.


Sumber: mymediahub


5 comments:

lyn jer lah che ta tu..:)

18 May 2014 at 13:50 comment-delete

Bagus la dia backup laki dia... ;D

18 May 2014 at 22:07 comment-delete

Senyum sambil tongkat dagu..

19 May 2014 at 15:14 comment-delete

Sbagai org da ada pengalaman kawen, elom Cik Ta jgn over sgt menunjuk2 hehe. Bsederhana tu lbh baek. Skrg memang manis - masih dlm tahun bulan madu.

19 May 2014 at 15:18 comment-delete

semoga berbahgia :D

20 May 2014 at 08:54 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ