Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Villa Nabila : Rasa Macam Nak Tutup Jer Cerita Ni Tapi....

Assalamualaikum wbt...
Salam ceria buat rakan-rakan yang dirahmati Allah swt.

Ida rasa macam nak tutup jer cerita sensasi Villa Nabila tetapi Ida ada satu perkara lagi yang ingin di kongsi dengan para pembaca. Ida sedang menunggu emel dari bunda kesayangan Ida tentang gambar-gambar menarik disekitar Villa Nabila ni yang di rakam oleh anak rakan sekerjanya pada tahun lepas. Ida rasa memang menarik untuk di kongsi... tengoklah malam nanti baru Ida sempat nak update...inshaAllah... lepas tu kita tutup pasal cerita Villa Nabila ni.

Yang penting Ida akan bercerita tentang pemilik banglo tersebut adalah seorang lelaki cina dan bukanlah orang melayu seperti mana yang tersebar sekarang kononnya diberi nama Villa Nabila. Dan yang keduanya anak kepada rakan sekerja bunda Ida tu pernah masuk ke kawasan villa tersebut dan  memang benar dia ada menjumpai sesuatu yang merupai makhluk serba hitam dan rambut panjang terjurai - nantikan gambar tersebut malam nanti... bulu romaku..."merinding" jadinya....gambarnya cukup jelas dan bukan edit punya!!

Sememangnya kami bukan orang Johor dan menetap di Johor Bahru pun baru 8-9 Tahun. Tetapi emak dan ayah bekerja sebagai pegawai polis, banyak kenalan yang terdiri daripada anak-anak jati Johor yang memang telah lama menetap di sini.

Ok...Nantikan update Ida malam nanti. Lepas ni kita tutup cerita Villa Nabila ni yer hehe
Tungguuuu........






3 comments:

Akak tunggu cerita Ida. Mesti best :)

19 November 2013 at 14:17 comment-delete

Wah! Menanti cerita sensasi malam ni.

19 November 2013 at 16:08 comment-delete

sentiasa tunggu update dari kak ida :)

20 November 2013 at 17:18 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ