Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Kekasih Hanez Suraya Mendakwa Isterinya Telah Meminta Cerai 2 Kali Sebelum Ini.



VIDEO: ROMIE AKUI TUNGGU 3 BULAN UNTUK NURLIYANA MENTAATINYA
KUALA LUMPUR, 6 MAC 2014: 


Dalam sidang media tergempar yang diadakan semalam, kekasih kepada Hanez Suraya iaitu Romie Razin Adilha akui telah beberapa kali mencuba untuk berbaik semula dengan isterinya, Nurliyana tetapi gagal.

Romie turut mendedahkan dia dan isteri sudah lama tidak sebumbung sejak isterinya dua kali memfailkan perceraian pada tahun 2011 dan 2013.

Malah Romie sendiri memberitahu dia pernah memberi peluang selama 3 bulan untuk Nurliyana pulang mentaatinya tetapi turut gagal.

Kepada pembaca murai.com.my yang ingin mengetahui lebih lanjut apa yang berlaku di dalam sidang media yang diadakan di Hotel One World, Damansara semalam, istimewanya sebuah video ketika sidang media semalam disiarkan sepenuhnya untuk anda.

Segala kenyataan ahli pernigaan berusia 34 tahun itu terdapat dalam video khas murai ini untuk tatapan orang ramai yang mahu menilai sejauh mana kebenarannya. Dalam sidang media itu, Romie turut hadir bersama Hanez dan peguam masing-masing.

Ingin lihat bagaimana reaksi wajah Hanez dan Romie kektia bertalu-talu soalan diajukan media di dalam sidang media tersebut? Saksikan video di bawah ini. - Murai.com


Jom dengar penjelasannya di bawah




2 comments:

hmm.. tak tau la kat depa..

7 March 2014 at 13:15 comment-delete

macam mana nak kata mamat nie jujur sedangkan dia sendiri tipu pasal bila 1st time dia kenal Hanez Suraya

Regards,
-Strider-

7 March 2014 at 15:16 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ