Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Bukan Semua Percaya Jerman Bunuh Yahudi.

Hadis Rasulullah Merakamkan Penipuan Bangsa Yahudi:

Ini diakui oleh Abd Allah bin Salam sendiri, sedang beliau juga berketurunanYahudi, ketika beliau menganut Islam. Katanya:
“Wahai Rasulullah! Kaum Yahudi adalah puak yang paling kuat berdusta. Mereka jika tahu aku menganut Islam mereka akan menuduhku bukan-bukan. Sembunyikanlah aku di sisi engkau dan hantarlah orang bertanya pendapat mereka mengenaiku”. Maka Rasulullah pun menyembunyikannya dan menghantar orang memanggil golongan Yahudi lalu mereka pun datang. Rasulullah s.a.w bertanya mereka: “Apakah kedudukan Abdullah bin Salam pada pandangan kamu?” Jawab mereka: “Dia orang yang terbaik di kalangan kami, anak orang terbaik. Pemimpin kami, anak pemimpin kami. Ulama kami, anak ulama kami”. Sabda Rasulullah: “Apakah jika dia menganut Islam, kamu akan turut menganut Islam?”. Jawab mereka: “Allah lindunginya dari perkara tersebut”. Sabda Rasulullah: “Wahai Abdulullah bin Salam, keluar dan beritahulah kepada mereka”. Abdullah bin Salam pun keluar dan berkata: “Aku menyaksikan bahawa tiada ilah melainkan Allah dan Muhammad Rasulullah”. Lantas mereka berkata: “Dia orang yang paling jahat di kalangan kami, anak orang yang paling jahat. Orang yang paling jahil di kalangan kami dan anak orang paling jahil”. Kata Abdullah bin Salam: “Aku telah beritahu wahai Rasulullah! Bahawa Yahudi adalah kaum yang kuat berdusta”. 

(Riwayat Ahmad dan al-Bukhari).

Bukan Semua Percaya Jerman Bunuh Yahudi.


 ENAM juta Yahudi dibunuh dalam dewan beracun oleh tentera Jerman. Pemimpin Jerman, Adolf Hitler melancarkan program pembersihan etnik dan pembunuhan beramai-ramai Yahudi ketika Perang Dunia Kedua di berpuluh kem tahanan di Jerman dan Poland. Kem seperti Dachau, Buchenwald serta kem tahanan lain di Jerman termasuk kem Auschwitz dan kemudahan induknya Birkenau, Stutthof, Treblinka, Chelmno, Sobibor, Majdanek dan Belzec di Poland dianggap sebagai kem maut bagi Yahudi apabila berjuta orang mati di kem itu.


Banduan Yahudi disumbat ke dalam bilik sebelum dilepaskan gas beracun, menyebabkan mereka mati serta-merta.

Malah, penderitaan masyarakat Yahudi akibat dasar kejam Hitler menerusi program Penyelesaian Akhirnya turut digambarkan dengan ribuan gambar mayat bertimbun-timbun di luar kem tahanan itu.

Semua kem di Poland ini dibebaskan tentera Soviet dan tentera bersekutu, menyelamatkan saki baki penduduk Yahudi.

Kisah penderitaan ini dicatatkan dengan penuh dramatik oleh seorang wanita Yahudi menerusi Diari Anne Frank. Diari ini, yang dianggap catatan peribadi paling menakjubkan berdasarkan kesengsaraan yang dialami, dijadikan teks bagi pelajar dan antara rujukan utama kisah kezaliman terhadap Yahudi.

Dalam rencana halaman 12, The Christian Science Monitor bertarikh 10 Ogos 1994 tulisan Jewess Linda Joffe menyatakan, kira-kira 560,000 Yahudi tinggal di Jerman ketika Nazi berkuasa pada 1933.

Hampir semua Yahudi itu dibunuh. Kini, hanya 50,000 Yahudi di Jerman,? tulisnya.

Penderitaan Yahudi ini diistilahkan sebagai Holocaust atau malapetaka dan kemusnahan besar masyarakat itu ketika Perang Dunia Kedua. Selepas perang dan sehingga kini, rata-rata masyarakat dunia menganggap Nazi dan rejim Hitler adalah manusia paling keji dalam peradaban dunia.

Nazi yang membunuh Yahudi tidak kira wanita, bayi dan kanak-kanak, orang tua atau muda.

Beliau dan konconya dianggap anti-Semitik. Penyokongnya digelar anti-Yahudi alias anti-Semitik. Sebarang kegiatan yang dilihat menggugat Yahudi digelar anti-Semitik, dari era selepas Perang Dunia Kedua dan sehingga ke alaf baru ini.

Hakikat kejelikan Hitler dan tenteranya, sudah terpahat utuh dalam sanubari masyarakat dunia.

Dunia semakin maju dan penduduk Bumi semakin cerdik dan sentiasa ingin mencari kebenaran dalam setiap fakta menggunakan bahan sejarah dan kaedah saintifik.

Maka terbongkarlah kebenaran, terserlah segala pembohongan dan kesimpulannya, Holocaust adalah rekaan, satu kisah dongeng Yahudi bagi membolehkan mereka meraih simpati, melaksanakan agenda sulit, menguasai dunia dan menghambakan mereka yang tidak sealiran dengan Yahudi.

Kisah Holocaust sebenarnya berasaskan kepada dongeng yang dibina di atas pembohongan, tokok tambah dan rekaan penyedap cerita.

Ia sebenarnya berpunca daripada tindakan Hitler yang berjaya membawa Parti Sosialis Kebangsaan menguasai kerajaan dan pada 1933 beliau mula melancarkan gerakan untuk mendesak penduduk Yahudi supaya meninggalkan negara itu dan jika perlu secara paksa.

Mereka menggubal akta mengenai perkara itu yang menyekat hak Yahudi untuk bekerja dan berniaga. Semua langkah ini diambil selepas kerajaan Hitler ketika itu merasakan ia perlu dilaksanakan bagi menjamin hak penduduk pribumi dan penganut agama lain kerana bangsa ini, menguasai sepenuhnya bidang perundangan, perubatan, media dan ekonomi.

Pada 1934, masyarakat Yahudi mengutuk Jerman dan memulaukan negara itu dan menjelang Perang Dunia Kedua pada September 1939, hanya 200,000 Yahudi yang masih menetap di Jerman.

Dr David Irving, seorang pakar sejarah Britain yang mengkhusus dalam kajian Perang Dunia Kedua menegaskan Holocaust adalah lagenda. Malah, seorang lagi pakar sejarah Britain, Alan Bullock berkata, Hitler tidak pernah mengarahkan Yahudi dibunuh.

Ia disokong pakar sejarah lain yang menyatakan tiada satu bukti kukuh Nazi melakukan pembersihan etnik seperti yang didakwa sama ada menerusi ribuan dokumen yang dirampas selepas perang atau kenyataan saksi.

Pada Mei 1988, Irwing, membentangkan laporan yang dibuat oleh Fred A Leuchter, seorang pakar rekaan dan peniruan alat membunuh, termasuk bilik gas beracun. Leuchter yang mengkaji dan mengambil sampel dari bilik kem tahanan Auschwitz, Birkenau dan Lublin menegaskan tiada proses menyalurkan gas beracun berlaku.

Malah, apa yang mengejutkan kepada Leuchter, tiada sebarang kesan racun sianida dikesan dalam sebarang bilik kem terbabit. Kajian juga menyatakan sejenis racun yang didakwa digunakan untuk membunuh Yahudi, Zyklon-B, sebenarnya hanya digunakan untuk membunuh serangga.

Ini kerana Zyklon-B meninggalkan kesan yang tidak boleh hilang meskipun selepas beratus tahun dan kajian tidak menemui kesan ketara penggunaan racun itu.

Pada 1991, kerajaan Poland mengulangi ujian ini dalam usaha menyangkal hasil penemuan Leuchter, tetapi mereka juga gagal menemui sebarang bukti peristiwa kejam itu berlaku.

Kewibawaan mengenai dewan bunuh ini juga amat palsu. Kajian menunjukkan bilik ini hanya sekadar bilik biasa yang tidak kedap udara dan mempunyai ruang udara yang agak besar di lantai dan bawah pintu. Jika benar Jerman menyalurkan gas di bilik terbabit, pasti racun ini turut mematikan tentera. Selain itu tiada peralatan lain bagi melakukan proses itu ditemui.

Meskipun dakwaan enam juta orang mati akibat gas beracun, tiada satu pun mayat yang dihimpunkan selepas perang sama ada di kubur besar atau reput di tepi kem tahanan, dijalankan bedah siasat bagi membuktikan punca sebenar kematian mereka.

Masyarakat dunia yang ditunjukkan gambar timbunan mayat ketika perang akibat kezaliman Nazi, sebenarnya tertipu kerana hakikat gambar itu adalah mereka yang mati akibat kebuluran dan wabak penyakit berjangkit atau mangsa bedilan bom tentera Amerika dan sekutunya.

Kebanyakan mangsa yang maut itu adalah rakyat Jerman dan hanya segelintir Yahudi.

Malah, kajian juga membuktikan, tentera Jerman memerlukan masa 68 tahun untuk menyumbat tahanan dalam bilik beracun seperti di Auschwitz, bagi membunuh enam juta Yahudi.

Dicatatkan lagi oleh pakar sejarah, Diari Anne Frank juga palsu kerana sebahagian daripada diari itu ditulis menggunakan pena mata bola. Pen seperti itu belum lagi wujud pada zaman itu.

Sebenarnya, usaha menyangkal pembohongan besar Yahudi ini bermula sejak selepas perang lagi. Seorang rakyat Perancis yang terselamat daripada kem Nazi ini, Paul Rassinier dalam bukunya Le Mensonge d?Ulysse (Pembohongan di Ulysse) pada 1949 serta buku Le Drame des Juifs Europeens (Drama Yahudi Eropah) pada 1964, menegaskan beliau tidak pernah melihat sebarang bukti Yahudi dibunuh beramai-ramai dalam bilik beracun.

Sementara itu, dalam buku tulisan profesor Universiti Northwestern, Amerika bertajuk The Hoax of The Twentieth Century, Dr Arthur Butz, menegaskan meskipun ramai juga Yahudi yang dibunuh oleh Nazi, mereka bukan menjadi mangsa pembersihan etnik dan pembunuhan beramai-ramai.

Butz berkata, setengah juta mati dalam kem tahanan Nazi ketika Perang Dunia Kedua tetapi sejumlah kecil daripada mereka Yahudi.

Usaha menyangkal pembohongan ini diperkukuhkan oleh badan bebas yang ditubuhkan di Costa Mesa, California pada 1979 dan dikenali sebagai Institut Kajian semula Sejarah (IHR). Dan, seperti lazimnya, usaha membongkar kebenaran ini mendapat tentangan hebat Yahudi terutama daripada Jawatankuasa Yahudi Amerika (AJC) dan Liga Anti-Fitnah (ADL), sebuah badan Yahudi yang berusaha keras mendokong kisah Holocaust ini.

Bukti tetap bukti dan hakikat ini turut diakui oleh seorang sejarawan Yahudi, David Cole yang melawat Auschwitz pada lewat 1992. Dalam lawatannya itu beliau merakam temu ramah dengan Ketua Kurator Muzium Holocaust di kem itu, Dr Fransiszek Piper.

Dalam temuramah itu, Piper mengakui bahawa bilik gas beracun yang ditunjukkan di kem itu untuk tatapan berjuta pelancong dunia, sebenarnya diubah suai oleh tentera Russia selepas perang.

Berikutan itu, Cole menegaskan, kenyataan Piper ini membuktikan kenyataan Irwing.

Lebih mengejutkan apabila Ketua Mahkamah Agung Amerika, Harlan Fiske Stone, menyatakan Perbicaraan Nuremberg yang ditubuhkan bagi membicarakan pesalah jenayah perang Jerman sebenarnya adalah adalah usaha peringkat tertinggi menghancurkan Jerman.

Pesalah jenayah perang Nazi pada perbicaraan itu yang sebelum ini menjadi Pemerintah Aushwitz, Rudolf Hess, juga menyatakan beliau didera dan diugut untuk membuat pengakuan bahawa kem itu, membunuh dua juta Yahudi di dewan bunuh beracun berkenaan.

Ditegaskan sekali lagi Holocaust sebenarnya digunakan untuk memastikan agenda Yahudi menguasai dunia. Ia juga digunakan sebagai cara mewajarkan sumbangan berbilion dolar oleh Washington kepada Israel serta menutup mulut masyarakat dunia terhadap kezaliman Zionis dan Yahudi ini membunuh rakyat Palestin.

Seperti yang ditegaskan oleh Profesor W D Rubinstein dari Australia dalam Quadrant (Australia, September 1979, halaman 27), ?jika Holocaust ini berjaya dibuktikan sebagai palsu, maka senjata terkuat propaganda Israel ini akan roboh berkecai?.

Ia diakui sendiri oleh masyarakat Yahudi, yang menyatakan Holocaust ini adalah satu perniagaan yang menguntungkan. Ini didokumenkan menerusi tulisan seorang Yahudi, Jocobo Timerman dalam bukunya The Longest War.

Beliau menyatakan ramai rakyat Israel menganggap Holocaust ini seperti agama baru.

Katanya perkataan Holocaust ini berasal dari Hebrew iaitu Shoah dan katanya lagi, tiada perniagaan lain yang sama seperti Holocaust.

Media Yahudi menggambarkan betapa Holocaust ini adalah orang Yahudi yang tidak bersalah tetapi sebenarnya membawa mesej perkauman dan menentang hak asasi penganut agama lain atau golongan yang tidak sealiran dengan mereka, tulis Mark Weber dari IHR.

Kebenaran pasti akan muncul, meskipun kerajaan Barat terutama Amerika menyekat sebarang perbahasan terbuka mengenai Holocaust. Golongan yang ingin mengadakan perbincangan terbuka sering diugut dan dianiaya oleh pelampau Yahudi.

Malah, jika ada pemimpin dunia yang cuba mengetengahkan fakta sebenarnya mengenai pengaruh Yahudi, pasti beliau akan diserang dengan pelbagai tuduhan seperti anti-Semitik, senasib dengan Hitler.

Jika benar Yahudi betul, mereka seharusnya berani membiarkan kajian mengenai Holocaust ini diteruskan tanpa sebarang campur tangan atau ugutan. Jika permintaan ini tidak dilayan malah diugut, masyarakat dunia masa kini berhak meragui dan berasa sangsi terhadap Yahudi dan penyokongnya.

Keadilan dan kebenaran perlu diketengahkan meskipun pahit atau akhirnya mungkin terpaksa mengakui Hitler adalah wira.


Sifat-sifat Terkutuk Yahudi




Hadith :
Daripada Abu Hurairah ra bahawa Rasulullah SAW bersabda yang maksudnya: “Jika ada sepuluh orang Yahudi beriman dengan ku, tidak akan tinggal di atas bumi seorang Yahudi pun melainkan ia memeluk Islam.”
(al-Bukhari dan Ibnu ad-Dhirris)

Huraian
Orang-orang Yahudi adalah terkenal dengan sifat sombong, angkuh dan keras hati. Mereka tidak akan ‘pernah’ redha dengan umat Islam sebagaimana firman Allah SWT yang maksudnya : “Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka (yang telah terpesong itu).” (al-Baqarah: 120) Ahli agama mereka selalu menyembunyikan kebenaran seperti yang disebut dalam al-Quran maksudnya: "Orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang telah Kami berikan al-Kitab mengetahui serta mengenalinya (Nabi Muhammad dan kebenarannya) sebagaimana mereka mengenali anak-anak mereka sendiri. Dan sesungguhnya sebahagian daripada mereka berusaha menyembunyikan kebenaran itu, sedangkan mereka mengetahui (salahnya perbuatan tersebut)." (al Baqarah: 146) Dengan perkataan lain, mereka menyembunyikan sifat-sifat nabi SAW yang ada dalam kitab mereka daripada pengetahuan manusia padahal mereka mengetahui akan hakikatnya. Begitu juga mereka telah menghalalkan yang haram dan mengharamkan yang halal. Di kalangan orang Yahudi ini ada yang pernah menyihir Nabi SAW bernama Lubaid bin al- A'som dari Bani Zuraiq." Seorang wanita Yahudi juga pernah mengkhianati Nabi SAW dengan menghidangkan daging kambing beracun. Hingga membunuh sekalipun bukanlah perkara asing dalam sejarah umat Yahudi. Sejak dahulu lagi bangsa Yahudi tidak pernah mengenal mangsa sama ada bayi, kanak-kanak, remaja, lelaki, wanita walhal Nabi dan Rasul. Mereka akan membunuh siapa sahaja tanpa perasaan belas kasihan dan simpati. Contohnya Nabi Zakaria dan Nabi Yahya telah dibunuh oleh mereka dan mereka juga menyangka bahawa mereka telah berjaya membunuh Nabi Isa. Tetapi sebenarnya tidak. Betapa sungguh zalim dan keji sifat Bani Israel ini. Allah SWT telah berfirman yang bermaksud: “Orang-orang kafir Yahudi dari Bani Israel telah dilaknat (di dalam kitab Zabur dan Injil) melalui lidah Nabi Daud dan Nabi Isa ibni Maryam. Yang demikian itu disebabkan mereka ‘menderhaka’ dan ‘selalu menceroboh.’ ” (al-Maidah :78)

Sumber: Himpinan Hadis-Hadis Harian JAKIM


Siapa dibelakang Hitler?
Lambang Swastika Terbalik Nazi


1 comments:

masuk akal namun perlu kajian mendalam...

16 July 2014 at 01:51 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ