Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Roh & Komputer - The Matrix Bukan Sekadar Filem




Roh & Komputer (Matrix)

The Matrix bukan sekadar filem, terdapat maksud tersirat disebaliknya, melangkaui kepercayaan pelbagai agama khasnya Islam, dimana para orientalis banyak belajar dari falsafah Tasawuf (Sufism mengikut terminologi Barat) untuk mengetahui rahsia alam ini. Pengetahuan Matrix terbahagi kepada dua; dari Allah S.W.T kepada para malaikat seterusnya para Kekasih-Nya (khasnya Nabi Muhammad S.A.W) hingga kepada insan-insan beriman dan yang kedua, Izazil (Iblis) menurun kepada syaitan, Dajal dan seterusnya kepada Secret Societies. Izazil pula belajar tentang Matrix ketika dia menjadi Ketua Malaikat dari The Source, Allah Rabbul Izzati. Nabi Adam A.S pula setelah diciptakan turut belajar silibus Matrix dengan codename: ‘NAMA-NAMA’ (sila rujuk Al-Quran). The Matrix adalah kisah pencarian makhluk Tuhan bernama manusia kepada asal-usul dirinya, di mana sebenarnya dia berada, ke mana dia akan pergi dan kepada siapa dia akan kembali.

Pihak Yahudi sudah mencuba yakni dengan memasukkan Roh diri sendiri kedalam wayar computer. Sepertimana dia ingin masuk rumah seseorang dengan memasuki dalam aliran litar atau sistem untuk mereka menyiasat rumah/tempat/sarang seseorang. The matrix adalah mensalurkan Roh kita masuk dalam sesuatu keadaan. Roh yang telah kita masukkan dalam sistem komputer juga boleh di programkan menjadi lebih hebat dengan reprogramkan Roh itu sendiri seperti silat, karate, kung fu dan sebagainya. Roh itu sendiri menjadi Panglima atau pendekar.

Kisah ini pernah terjadi pada Kolonel Askar Amerika dalam tahu 1987, beliau ditembak di Iraq. Ramai mengatakan beliau akan mati semasa pembedahan operasi tetapi beliau terselamat. Dan selepas tragedi tersebut beliau mengatakan Roh beliau boleh keluar dari badan beliau dengan senang, dan beliau boleh pergi kemana sahaja yang beliau suka. Apabila pihak Amerika mendapat tahu mengenai kebolehan beliau pihak CIA telah mengambil beliau menjadi Agen CIA lebih dikenali sebagai Spy untuk menyiasat sesuatu tempat. Nama beliau David Morehouse (Psychic Warrior) url: http://www.bibliotecapleyades.net/.../ciencia...

Ada beberapa AMARAN yang perlu dipatuhi sila ikuti video penerangan syarahan Arif Billah Ustaz Hj. Hussien B. Abdul Latiff disini:




0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ