Video Perempuan Mengamuk Kereta Kena Langgar




Video gelagat seorang perempuan yang mengamuk kerana keretanya dilanggar seorang lelaki berumur menjadi trending di media sosial hari ini.

Kejadian dikatakan dirakam di Kuantan bila kelihatan seorang perempuan mengamuk selepas keretanya dilanggar dari belakang.

Tindakannya yang mengamuk di tengah-tengah jalan raya mengundang komen negatif pengguna media sosial.

Antara amukan yang telah dilontarkan kepada lelaki yang melanggarnya termasuk “Ini kereta barulah bodoh!” sambil menghentak pengunci stereng ke atas kereta milik pelanggarnya.

Kata caci yang turut dilontarkan termasuk “I don’t care, pay me RM2000 now!”, “you very stupid!” dan kata cacian berbaur perkauman kedengaran di penghujung video tersebut.

Video yang dirakamkan itu telah dimuat naik di media sosial semalam.

lelaki yang melanggar kereta perempuan itu adalah satu kemalangan yang tidak dapat dielakkan, namun tindakan perempuan itu menggunakan pengunci stereng untuk mengetuk kereta lelaki itu adalah satu perlakuan agresif di luar batas kemanusiaan. Ia sepatutnya tidak perlu berlaku.








3 comments:

Jadi satu viral sekarang ni

16 July 2014 at 14:25 comment-delete

Elek ramai yang komen baik baik tu poyo je sebenarnya, mangkuk, korang dengki dengan awek tu sebab dia mampu beli kereta mahal. Korang mampu? bongoklah kalau baru keluar U dah boleh beli kereta harga seratus ribu lebih. Kalau gaji setakat 3 ribu jangan mimpi lah wey.

Dia baru je beli kereta tu, kereta tu mahal
Tengah seronok seronok dapat tayang kereta baru tiba-tiba kena langgar pulak, belum sempat tayang kat kampung

Model Peugeot 208GTI
harga: RM136,000.00
Bulanan: -RM1,890.00
Gaji kena ada sebulan RM8,000.00

Tu yang eksyen siskit tu.

Korang yang kutuk-kutuk tu mampu ke, bayar bulan macam awek tu?

16 July 2014 at 14:33 comment-delete

Mana tak marah, harga kereta tu sama dengan 4 biji myvi SE.

16 July 2014 at 20:04 comment-delete

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ