Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



MH17 Besar Sungguh Permainan Mereka.


Perbualan Whatapps dengan salah seorang juruterbang MAS




Sumber

Seolah-olah mengalihkan pandangan dunia sebentar bagi melakukan kejahatan mereka. Siapa di sebalik kiev? Amerika? Cepat betul dia respond pasal missile dah detect MH17? Sebenarnya dia dah mmg ada teknologi utk cari MH370 dengan mudah. Bahkan melengah²kannya. Rahsia Apa di sebalik MH370? Apakah dengan menembak jatuh MH17 Boeing777 pada 17 haribulan itu sebagai dendam perhubungan Malaysia dan China yg bertambah Erat?




"Ten dollars says a false flag will happen in ukraine within the next week. The kikes needs the media and the goyim to focus on big bad Russia so they can holocaust the Palestinians. Either chemical weapons or something big like shooting down a passenger plane. They went us to divert our attention. Just watch."

Sumber FB



Penerbangan pertama : 17/7/1997
Penerbangan terakhir : 17/7/2014

Tahun 2014 tolak tahun 1997 : 17 tahun.
Ditembak Oleh SA 17 Missile.



Nombor adalah penting dalam Kabbalah dan Wicca. Kombinasi nombor-nombor adalah menunjukkan masa depan atau nasib.Ini tidak ekslusif pada ilmu sihir barat. Ilmu Primbon Jawa juga memiliki subjek mempercayai kombinasi nombor-nombor dalam memberikan makna dalam kehidupan manusia. Begitu juga ilmu ramalan Arab dan Cina. Karakter-karakter yang dilukis di belakang kura-kura adalah legenda yang popular dalam sejarah orang-orang Cina. (Pensyarah Srikandi)




Tiada suatu bencana pun yang menimpa di bumi dan (Tidak pula) pada dirimu sendiri melainkan Telah tertulis dalam Kitab (Lauhul Mahfuzh) sebelum kami menciptakannya. Sesungguhnya yang demikian itu adalah mudah bagi Allah. (Surah Al-Hadid:22)

Hakikatnya, perkataan ‘kebetulan’ tidak pernah wujud dalam kehidupan ini. Tiada dalam kamus hidup ‘kebetulan’ boleh ditulis kemudian menghasilkan kisah yang baru.

Semua peristiwa yang berlaku telah wujud dalam ketetapan Allah. Ia ditulis sebagai slot ‘takdir’. Takdir yang terdiri dalam erti qada’ dan qadar adalah telah ditentukan dalam Lauh Mahfuz Ilahi.

Setelah lahir setiap anak adam di muka bumi ini, maka permulaan buku catitan kebaikan dan keburukan mula dibuka. Perkara buruk dan baik telah dinukil dengan serta merta.

(Jika perkataan ‘kebetulan’ itu wujud, manusia sudah lama tidak ingin perkara buruk berlaku dalam hidupnya dan ingin ia diubah dengan serta merta.)


Wallahu'alam


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ