Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Alasan Majlis Perkahwinan Anak Mat Said Hanya Meraih Simpati??




Foto Kehadiran Sultan Mizan Di Majlis Perkahwinan Anak Mat Said, Majlis Pada 10 Mei 2014 !!



Kenduri Anak : Strategi Ahmad Said Tarik Simpati dan Calarkan Imej Datuk Najib Majlis Persandingan Anak Perempuan Ahmad Said Pada 10 Mei Dan Sultan Mizan Tepung Tawar

- Drama Apakah Ini????

Jika ini adalah sebahagian daripada strategi Ahmad Said untuk menarik simpati dan mewujudkan persepsi kejam atau zalim terhadap PM, maka strateginya berjaya...Strategi yang saya maksudkan adalah majlis kenduri perkahwinan anaknya.

Beliau sendiri telah tahu bila tarikh tamatnya jawatan beliau sebagai MB sebagaimana perjanjian beliau dengan PM. Namun kenapa beliau memilih tarikh mengadakan kenduri terlalu hampir dengan tarikh beliau tamat jawatan ?

Sebab itu bagi saya tidak mustahil ini adalah sebahagian daripada strategi beliau untuk tujuan seperti yang saya katakan diatas.



2 comments:

Oh begitu kisahnyaaa, baru tau. Sya ada tbaca yg kes khalwat Mat Said kat KL dulu tu khabarnya isteri ke 3 beliau. Saja fitnah utk jatuhkan Mat Said je. Umno Ganu da lama bcepah kpd 3 puak juga. X tau la kbenarannya cuma politik ni da jadi mainan utk kepentingan diri nampaknya. Baek pemerentah mahupun pembangkang.

14 May 2014 at 09:45 comment-delete

Errmm.. betul juga kan... takkan dia tak perasan tarikh tamat tu kan... ada udang sebalik mee la tue..

14 May 2014 at 18:21 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ