Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



PANAS!! Sharifah Sakinah Dan T-Shirt ‘Cantik Tak Bontot Saya’




SIAPA yang tidak kenal pelakon kontroversi Sharifah Sakinah yang semakin aktif dengan kempen kecergasan yang dinamakannya ‘Fitnessakinah’.

Selari dengan itu, dia juga pernah mempromosikan baju T dengan ‘tagline’ yang mungkin agak keterlaluan termasuklah, ‘Jogging Sampai Kentut’ dan ‘Cantik Tak Bontot Saya’ di akaun Instagramnya.

Justeru, ramai yang mengkritik tindakannya itu dan menyifatkan ia tidak manis untuk dipakai.

Bagaimanapun, Sakinah punya jawapan yang tersendiri menerusi mStar Online:

“Ia bukan gimik, pada saya kalau sesuatu perkara itu bagus orang akan ingat dan jika tidak bagus sekalipun orang lagi akan ingat. Lebih ramai yang kutuk, bermakna lebih ramai yang sedar tentang fitness saya dan bagi saya ia adalah satu strategi pemasaran sahaja.

“Bohonglah kalau saya kata tidak penat dengan cacian masyarakat tetapi saya tidak kisah dan malas untuk ambil pusing. Saya buat tidak tahu sahaja kerana kalau saya melawan nampak saya seperti mereka terpulang kepada mereka untuk terima atau tidak.”

Hmm..rasanya peminat menegur demi kebaikan Sakinah. Mereka pun tidak punya medium lain untuk berhubung dengan artis kesayangan mereka kecuali di akaun sosial.

Kalau rasa teguran terbuka itu mengaibkan, adalah lebih baik para artis meletakkan alamat email peribadi mereka bagi memudahkan komunikasi dengan peminat, tak gitu?







5 comments:

Yang positif kita contohi..selebihnya fikirlah dengan akal yang waras..

14 May 2014 at 17:13 comment-delete

Isk memang tak boleh nak dikatakan huhu

14 May 2014 at 18:04 comment-delete

errmm.. takde kerja lain nak dibuat..

14 May 2014 at 18:05 comment-delete

Macam2 laa dia niee...

14 May 2014 at 18:18 comment-delete

hmm.. macam2 la diorg ni..

15 May 2014 at 02:43 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ