SEBAK RASANYA MELIHAT GAMBAR INI..



Sebak rasanya melihat situasi ini..jangan lah kita berkata apa-apa..mungkin di tempat tersebut pernah ada kenangan yang tidak boleh d lupakan..mungkin kasih seorang ibu pada anak, kasih seorang istri pada suami, kasih seorang anak pada orang tuanya..renung-renungkan..jika kita berada di tempatnya


Gambar ini Ida terima dari whatsapp seorang rakan sekolah yang berlaku di Jalan Maharajalela KL. Terharu sehingga menitiskan air mata...
SEBAK RASANYA MELIHAT GAMBAR INI



SEBAK RASANYA MELIHAT GAMBAR INI



Update - Sumber dari blog www.cikguazli.com


Gambar Anita Shiar Solat Tepi Jalan

Gambar Anita Shiar Solat Tepi Jalan. Gambar yang dikongsi di laman sosial menunjukkan seorang anggota polis trafik sedang mengawal lalu lintas di lokasi wanita warga Indonesia menunaikan solat di atas jejambat berhampiran bangunan DBP, Kuala Lumpur.

Mendakwa mendapat ‘hidayah’ untuk berubah, seorang wanita warga Indonesia mencetuskan tanda tanya apabila dilihat menunaikan solat dan membaca al-Quran di atas jejambat berhampiran Bangunan Dewan Bahasa dan Pustaka.


Gambar wanita berkenaan mula tersebar di laman sosial sejak tengah hari Sabtu hingga menjadi viral apabila dia yang lengkap bertelekung sedang membaca al-Quran di atas sejadah ditepi jalan. Maklumat awal mendapati Anita Shiar, 27, mendakwa dia bermimpi ditimpa sesuatu perkara yang tidak baik lalu bertindak bersembahyang di merata tempat.

Ketua Polis Dang Wangi, ACP Zainuddin Ahmad mengesahkan menerima laporan kejadian berkenaan. Menurut Zainuddin, wanita yang ditemui tanpa dokumen pengenalan diri itu dihantar ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk pemeriksaan lanjut. Sementara itu jurucakap HKL mengesahkan wanita itu kini sedang menerima rawatan di hospital berkenaan. 


1 comments:

Allah lebih mengetahuikan..

17 May 2014 at 22:33 comment-delete

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ