Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Isteri Dipaksa "Sekatil" Dengan Madu Minta Cerai




Seoarang Isteri kedua telah berjaya memfailkan penceraian setelah tidak tahan dengan sikap aneh suaminya yang mahu melihat aksi seks bersama madu yang juga isteri pertama beliau.

Wanita yang sudah mempunyai seorang cahaya mata berkata, beliau bersetuju menjadi isteri kedua kepada lelaki berkenaan dan berpindah ke rumahnya kerana menyangkakan ianya adalah untuk sementara waktu.

Wanita berkenaan telah memfailkan tuntutan cerai di Mahkamah Shariah Dubai dengan mendakwa beliau tidak mampu menunaikan nafsu seks yang pelik oleh suaminya.

Tambahnya lagi, bekas suaminya itu menggunakan pelbagai helah untuk memaksa beliau lakukan hubungan seks dengan isteri pertamanya.

Mahkamah juga turut dimaklumkan, suaminya yang juga seorang hartawan, telah pun berjanji untuk berpindah setelah rumah baru mereka siap.

"Pada bulan pertama mereka berkahwin, wanita berkenaan hanya bersabar dan mendiamkan diri dan berharap mereka akan berpindah tidak lama lagi. selepas selang seminggu kemudian, suaminya mengarahkan beliau tidur bersama dengannya bersama isteri pertamanya.

Si isteri mengaku menerima nafkah zahir, duit yang cukup tetapi apabila tiba nafkah batin permintaan suaminya itu dianggap sangat melampau.

Wanita itu memberitahu yang dirinya terpaksa melakukan aksi jijik tersebut dengan harapan keinginan pelik suaminya itu akan hilang, tetapi sayang, keinginan tersebut menjadi ketagihan pula kepada suaminya.

Akhirnya saya disahkan hamil tetapi rumah yang dijanjikan masih belum siap!

Walaupun sudah anak dilahirkan, si suami masih meminta isterinya lakukan seks bersama isteri pertamanya. Akibat tidak tahan dengan apa yang berlaku, saya nekad untuk membuat laporan dan mengambil tindakan undang-undang.

Mahkamah Syariah meluluskan penceraian tersebut dilakukan dan memerintahkan bekas suami membayar denda serta elaun rumah dan kos kehidupan bekas isteri dan anaknya itu. 


Kredit: selak-atas-bawah.blogspot.com


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ