Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



7 SYMBOL SYAITAN




Barangkali anda pastinya tidak sedar bahawa anda sedang memuja syaitan. Terutama apabila anda bergambar secara beramai ramai. Pastinya anda akan membuat lambang seperti gambar diatas.

Namun, hakikatnya lambang/perbuatan tersebut merupakan tanda seorang ahli Illuminati/Freemason. Dimana, mereka memuja ketua mereka syaitan. Jika, kita teliti dan kaji simbol tersebut menyerupai kepala kambing.

Disini ada beberapa lagi Simbol yang perlu anda tahu.

1. Symbol Scarab



Scarab diambil dari bahasa latin iaitu Scarabaeus Sacer dipercayai merupakan salah satu symbol satanic di dunia ini. Ia merupakan salah satu haiwan daripada keluarga kumbang. Orang-orang Mesir kuno percaya bahawa kumbang jenis ini sesuatu yang keramat, suci dan bagus untuk dijadikan simbol, tanda atau azimat.

2. Symbol Bulan Sabit






Bulan sabit digunakan sebagai simbol Isis dan juga Diana, iaitu Ratu Syurga. Kitab kuno mengisahkan riwayat keturunannya berasal dari cucu Nuh bernama Cush. Cush menikahi seorang perempuan jahat bernama Semiramis, ratu Babylonia yang turut dikenal sebagai Venus, Ashtoreth, Diana dan Isis. Upacara ritualnya dikaitkan dengan hubungan seks di bawah sinar bintang dan bulan, para pengikutnya akan menikmati seks satu sama lain.

3. Symbol Ankh





Simbol ini menyerupai salib dalam ajaran kaum Nasrani tetapi ia sama sekali tidak berkaitan dengan salib. Ankh berasal dari mistik Mesir kuno. Pada masa itu Ankh dipergunakan dalam upacara pemujaan RA, dewa matahari Mesir kuno yang diyakini sebagai wujud lain daripada setan & pencipta alam semesta yang disembah oleh orang-orang Mesir kuno. Lingkaran pada simbol ini adalah gambaran matahari manakala syarat utama untuk menggunakan simbol ini ialah orang-orang Mesir kuno diwajibkan mempersembahkan kesucian gadis perawan dalam sebuah pesta ritual yang menyeramkan.


4. Symbol Hexagram




Digunakan dalam upacara ritual mistik untuk memanggil setan.


5. Symbol Mata Horus




Horus adalah dewa yang berkaitan dengan matahari. Dia merupakan anak kepada Isis dan Osiris. Mata Horus melambangkan simbol mistik bermakna ‘Maha Mengetahui & Melihat’.

6. Symbol Pentagram






Digunakan oleh tukang sihir perempuan dan ia berkaitan dengan Lucifer.


7. Symbol Tanduk Unicorn





Pertama kali digunakan oleh para pendeta Druid di Skotland dan Ireland. Tanduk Unicorn akan digunakan dalam upacara ritual untuk meminta bantuan kewangan daripada syaitan.




 Baca juga di sini:

7 GANGGUAN SYAITAN DISAAT-SAAT SAKARATULMAUT








 




2 comments:

Thank you sharing..

7 May 2014 at 12:35 comment-delete

sharing is caring...

7 May 2014 at 14:07 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ