Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Jessica Rabbit, Watak Animasi Paling Seksi Sepanjang Zaman


WATAK animasi dalam filem Roger Rabbit, Jessica Rabbit telah dipilih sebagai watak kartun paling seksi sepanjang zaman melalui satu undian melibatkan 1,000 peminat kartun.

Dalam undian pada 2009, itu Jessica menewaskan watak-watak kartun lain dengan mendapat sebanyak 37 peratus undi.

Watak kartun paling seksi kedua ialah Betty Boop yang popular dengan topi dan skirt pendeknya yang mendapat undian sebanyak 21 peratus.

Dalam satu maklumbalas peminat mengenai Jessica, mereka berkata watak animasi itu merupakan seorang yang seksi, menarik serta menyukai lelaki yang mempunyai unsur kelucuan dan dia akan melakukan apa sahaja untuk suaminya.

Undian dikendalikan syarikat pengeluar coklat terkenal Cadbury Dairy Milk. Bagaimanapun, watak animasi Cadbury Caramel Bunny hanya menduduki tempat ketiga dengan 10 peratus.

Selain Jessice dan Betty, watak kartun lain adalah Cadbury Caramel Bunny, Cinderella (7%), Snow White (7%) dan Daphne dari filem Scooby Doo (7%).

Menurut jurucakap syarikat Cadbury, tiga watak mendapat undian paling tinggi mempunyai kekuatan yang hampir sama iaitu mereka bersifat menarik dan menggoda.

Pada undian mengenalpasti sebab watak animasi itu seksi, bentuk badan mendapat undian paling tinggi dengan 28 peratus.

Mata yang menarik mendapat tempat kedua dengan 15 peratus dan suara mendapat tempat ketiga dengan 15 peratus undian. – MYNEWSHUB.MY






0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ