Sharifah Sakinah Tayang T-Shirt ‘Payudara’




Tak sudah- sudah mengundang kontroversi berunsur lucah!!!


Tidak cukup dengan video kontroversi dari aplikasi keek, terbaru, pelakon itu mengeluarkan pula gambar sehelai baju T bergambarkan payudara wanita melalui akaun instagram miliknya.



Seharusnya, selaku seorang selebriti, Sharifah Sakinah tidak molek untuk menerbitkan sesuatu yang sensitif dan kontroversi seperti itu melalui sebarang akaun laman sosial.

Tindakan seperti ini secara langsung menunjukkan sikapnya yang kurang matang dengan adat ketimuran.
Sumber : berita-harian.net


5 comments:

Eermmmm..sedih ; (

7 May 2014 at 12:32 comment-delete

memang dia keanak-anakan lg ... hanya anak2 saja suka melayan karenah sakinah tu ;

7 May 2014 at 12:45 comment-delete

sedihnya kalau dapat perempuan macam ni :/

7 May 2014 at 14:06 comment-delete

Kinah, dlu time kt plkn kita gila sekawan. Tdo ats pdg kawad. Apa kita kisah kn. Smpai dah balik kl x jmpa dh. Apa2 pon dlu ngn skg tetap sama je kinah ni. Hehe. Dun forget me . :D

8 May 2014 at 02:12 comment-delete

sakai jugak minah ni hahaha.
tapi sayang nya, tengok comment tu semua.
sebab dia, semua melayu gaduh.
sedih!

14 May 2014 at 17:08 comment-delete

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ