Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Wanita Dakwa Ada Hubungan Sulit Dengan Sultan Brunei


Di kala kebanyakan negara Barat menentang keras pelaksaan hukum Hudud yang bakal dilaksanakan Brunei Darussalam, timbul pula cerita baharu di mana seorang wanita tampil membuat pendedahan bahawa dia pernah menjalinkan hubungan sulit dengan Sultan Brunei, Sultan Hassanal Bolkiah.

Wanita tersebut, Jillian Lauren turut mengakui bahawa dia merupakan bekas perempuan simpanan kepada adik Sultan Hassanal iaitu Putera Jefri ketika dirinya berusia 18 tahun.


Jillian mendedahkan telah ‘dihadiahkan’ kepada Sultan Brunei oleh adindanya sendiri dan mereka telah melakukan dua kesalahan mengikut hukum Islam di sebuah penthouse hotel di Kuala Lumpur, beberapa tahun lalu.

Menurut Jillian, sekiranya hukuman yang berdasarkan kepada syariah Islam itu dilaksanakan, dia dan Sultan telah menerima hukuman kerana telah melakukan dua daripada kesalahan yang terdapat dalam hukum Hudud.



Nampaknya pengumuman pelaksanaan Hudud di Brunei telah menimbulkan impaknya yang tersendiri terutama sekali dari negara-negara Barat berikutan mereka mementingkan hak kebebasan individu.

Mungkinkah pendedahan ini merupakan satu serangan balas kepada Sultan Brunei dalam usahanya untuk menegakkan hukum Islam di negara naungannya? – MYNEWSHUB.MY


0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ