Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Ramai Wanita Berpura-pura Mencapai Orgasme Ketika Berhubungan Intim

Ramai Wanita Berpura-pura Mencapai Orgasme Ketika Berhubungan Intim


Jangan terlalu negatif dan menganggap ini cerita lucah atau 18sx tetapi ini adalah sesuatu yang harus anda tahu untuk kebahagiaan rumahtangga anda..

Berikut adalah 25 Tips Orgasme Wanita yang Suami perlu tahu...

1. Bukan semua wanita merasa orgasme apabila bersama dengan suami mereka. Bahkan ramai di antara mereka rupa – rupanya berpura – pura mengalami orgasme. Mereka melakukannya kerana perasaan sayang pada suami dan tidak mahu suami rasa kecewa tidak dapat memuaskan isteri sendiri. Jadi, suami di luar sana, dapatkan kepastian dari isteri masing – masing adakah mereka dapat merasa orgasme sebenar atau tidak? Jika ya, bagus. Jika tidak, anda perlu belajar bagaimana hendak memuaskan isteri anda. Orgasme jika di tangguh akan beri perasaan tidak enak pada wanita. Bahkan, ia boleh mengundang banyak penyakit pada wanita itu sendiri.

2. Orgasme terhebat hanya terjadi pada wanita yang bersedia melakukan seks. Bersedia itu bermaksud sedia dari segi mental dan fizikal. Jika salah satunya tidak bersedia, sangat sulit untuk seorang wanita merasai orgasme terhebat melainkan orgasme biasa sahaja. Bersedia dari segi mental bermaksud, fikiran wanita tersebut menumpukan sepenuhnya pada hubungan seks. Bersedia dari segi fizikal pula, seluruh anggota badan memberi respon pada perlakuan seks.

3. Apabila orgasme berlaku pada seorang wanita, perkara pertama yang anda boleh lihat adalah wajah wanita tersebut akan nampak seperti seolah – olah menanggung kesakitan yang amat. Namun, di sebalik wajah tersebut adalah rasa nikmat yang sangat sukar hendak di luahkan kata – kata. Nikmat orgasme adalah sangat nikmat rasa atau perasaan ketika itu adalah di luar jangkauan pemikiran seorang ,manusia.

4. Wanita yang selalu sampai orgasme ketika melakukan hubungan seks akan mempunyai badan yang sihat kerana darah mengalir di seluruh tubuh badan. Orgasme akan melancarkan aliran darah di seluruh badan kerana ia akan meluruskan saluran darah dan memecah halangan yang ada.. Jika orgasme tidak sampai atau tertangguh, darah tidak mengalir ke selutuh tubuh badan dan menyebabkan perasaan tertekan dan angin stress akan menguasai tubuh wanita tersebut.

5. Masa seorang wanita merasai orgasme adalah sekitar satu hingga lima saat atau paling lama adalah tujuh saat. Jadi, apabila anda lihat isteri anda sudah sampai orgasme, anda biarkan isteri anda merasai orgasme tersebut Selepas isteri anda habis merasai orgasme, barulah anda teruskan hubungan seks anda. Isteri anda pasti akan hargai anda jika anda berbuat demikian.

6. Wanita boleh mengalami orgasme berterusan atau multiple orgasm jika dia menerima rasangan berterusan selepas mengalami orgasme pertama. Namun, ia bergantung kepada keinginan wanita itu sendiri. Jika wanita itu mempunyai keinginan yang mengalami orgasme teramat tinggi, ia akan membantu wanita itu untuk alami multiple orgasm. Multiple orgasm adalah lebih nikmat dari orgasme sekali sahaja.

7. Wanita boleh alami orgasme dengan rangsangan berterusan di bahagian clitoris kerana di sana terletaknya sel – sel ghairah yang sensitif pada sentuhan. Ini bermakna wanita boleh masturbate atau merangsang dirinya sendiri jika ingin rasa orgasme. Rangsangan terhadap clitoris juga banyak di lakukan wanita ketika melakukan hubungan seks dengan suami mereka apabila mereka sedar rangsangan yang di berikan suami mereka tidak cukup untuk mereka rasa ghairah sehingga rasa orgasme. Jadi, kesimpulannya rangsangan di bahagian klitoris boleh membantu seorang wanita untuk rasa orgasme.

8. Selain di bahagian klitoris, wanita turut boleh alami orgasme jika mereka di rangsang di bahagian yang mempunyai titik sentuhan seksual seperti di payudara, bawah ketiak, bahagian dalam peha, luar dalam vagina, dan di mulut. Namun, rangsangan yang anda beri perlulah di sertai perasaan ghairah yang amat mendalam supaya rasa hendak orgasme boleh di capai.

9. Orgasme terjadi apabila darah mengalir begitu deras ke seluruh tubuh badan sehingga menyebabkan seluruh otot anggota seksual di seluruh badan mengalami kontraksi yang hebat. Orgasme biasa akan alami tiga hingga lima kali kontraksi manakala orgasme yang hebat akan menyebabkan kontraksi berlaku dari 10 hingga 15 kali. Ketika berlaku orgasme juga biasanya wanita akan melayan perasaan dari berkata – kata atau berhubung dengan pasangannya kerana ia berada di dalam dunia yang berbeza.

10. Orgasme bermula dengan rangsangan seksual yang di peroleh oleh seorang wanita. Apabila wanita menerima sentuhan, wanita yang memberi respon pada sentuhan tersebut iaitu rasa suka apabila di sentuh akan menyebabkan fikiran bertindak balas. Fikiran akan mula rasa ghairah dan ingin terus ghairah. Oleh sebab fikiran wanita tersebut mahu terus rasa ghairah, badan wanita tersebut akan bertindak balas. Begitulah aturannya sehingga orgasme terhasil di mana rangsangan yang di terima adalah menghampiri maksimum dan orgasme adalah kemuncak perasaan ghairah.

11. Orgasme yang sihat akan membesarkan bahagian seksual seperti payu dara dan pinggul. Sebab itu, anda dapat lihat isteri yang sudah lama berkahwin mempunyai tubuh yang sensual berbanding wanita yang belum berkahwin iaitu anak dara. Jika seorang isteri pandai menjaga dirinya iaitu tidak terlalu gemuk dan dalam masa yang sama mempunyai hubungan seks yang sihat dengan suaminya, dia akan memiliki tubuh yang seksi. Selain itu, orgasme juga akan memberi aura awet muda pada seorang wanita.

12. Orgasme yang di alami oleh wanita akan lebih terasa nikmatnya jika vagina mereka mengepit sesuatau yang keras iaitu zakar yang keras. Apabila mereka alami orgasme ketika vagina mengepit sesuatu yang keras, mereka akan rasa tersangat nikmat. Biasanya wanita akan menggerakkan pinggulnya untuk merasai variasi rasa orgasme atau menghentikan pergerakan pinggul sambil mengepit dengan lebih kuat menggunakan otot di bahagian dalam vagina.

13. Orgasme adalah perasaaan untuk wanita yang suka pada seks sahaja. Wanita yang tidak suka pada hubungan seks tidak mungkin akan rasa orgasme ketika melakukan hubungan seks. Oleh itu, jika seorang wanita mengalami masalah untuk rasa orgasme, dia perlu terlebih dahulu belajar bagaimana hendak suka pada hubungan seks. Apabila fikiran dia suka pada hubungan seks, fikirannya akan mula mencari cara hendak rasai ketegangan seksual iaitu orgasme ketika melakukan hubungan seks.

14. Orgasme yang berlaku di luar kawalan adalah lebih nikmat berbanding orgasme yang berlaku di dalam kawalan. Sebagai wanita, anda tidak perlu mengawal orgasme anda kerana anda biasanya ada tenaga untuk rasa orgasme berturut – turut dalam satu hubungan seks. Hanya suami atau lelaki yang perlu mengawal orgasme mereka supaya mereka tidak pancut lebih awal dari seorang wanita alami orgasme ketika melakukan hubungan seks.

15. Orgasme juga bermaksud melepaskan segala ketegangan negatif. Ini bermakna, orgasme boleh membantu seseorang untuk atasi perasaan tekanannya dan melepaskan segala aura negatif di dalam diri. Oleh itu, isteri yang sentiasa alami orgasme penuh ketika melakukan hubungan seks dengan suami akan memiliki keluarga yang bahagia kerana fikirannya susah di pengaruhi sangkaan – sangkaan negatif.

16. Jika orgasme berlaku dalam keadaan ketegangan seksual yang sangat tinggi, wanita tersebut mungkin akan alami ejakulasi. Ejakulasi adalah pengeluaran cecair dari bahagian uretra di mana cecair tersebut memancut keluar. Ia keluar kerana hasil kontraksi yang dia alami di otot vagina. Walau bagaimanapun, ejakulasi bukanlah sesuatu yang teruk kerana ia menambah nikmat ketika seorang wanita alami orgasme.

17. Seks yang di penuhi dengan rasa kasih sayang akan memberi wanita perasaan orgasme yang tidak ternilai. Seks yang di lakukan ketika perasaan marah pula hanya akan beri wanita perasaan orgasme yang biasa sahaja kerana ia di lakukan kerana nafsu. Nafsu dan perasaan perlu selari, barulah orgasme boleh muncul. Ramai yang salah anggap zina adalah sesuatu nikmat. Padahal, persetubuhan selepas berkahwin iaitu di sertai rasa cinta dan kasih sayang akan beri orgasme yang hebat pada wanita. Lagi hebat orgasme yang di rasai seorang wanita, lagi hebat nikmat seks yang di rasai seorang lelaki.

18. Jika seorang suami mahu berikan rasa orgasme yang hebat pada isterinya, suami tersebut perlu segera lakukan hubungan seks apabila isterinya begitu ghairah untuk lakukannya. Jika isteri anda mengajak anda untuk lakukan hubungan seks, itu bermakna dia mempunyai ghairah untuk lakukannya. Jadi, anda jangan tangguh – tangguh dan segerakan hubungan seks tersebut. Isteri anda pasti akan alami orgasme dengan cepat dan hebat. Ghairah dari sang isteri adalah kunci pada ketegangan seksualnya sendiri. Oleh itu, jika si lelaki ingin beri orgasme yang hebat pada isterinya, dia perlu terlebih dahulu membangkitkan ghairah isterinya.

19. Wanita yang berpengalaman melakukan hubungan seks akan rasa detik atau rasa orgasme yang lebih nikmat dari mereka yang tidak biasa melakukan hubungan seks. Ini kerana fizikal dan mental mereka seperti tahu apa yang hendak di lakukan untuk merasai nikmat orgasme yang lebih dari sebelumnya. Malah, wanita yang berpengalaman biasanya akan mengejar orgasme pertama dengan cepat kerana mereka tahu orgasme kedua dan ketiga akan jadi lebih nikmat.

20. Jika anda ada masalah kekurangan cecair yang di keluarkan vagina ketika melakukan hubungan seks, anda perlu berjumpa dengan doktor dan mencari penyelesaian dengan segera. Ini kerana, kekurangan cecair di dalam vagina ketika melakukan hubungan seks akan menyebabkan anda hilang fokus untuk merasai orgasme tetapi lebih fokus terhadap rasa sakit akibat geseran vagina dan zakar tanpa pelincir.

21. Jika rasa orgasme yang di alami seorang wanita merupakan rasa yang baru iaitu rasa yang belum pernah di rasai pada hubungan seks yang sebelumnya, tubuhnya akan kaku selama satu saat paling kurang. Ini berlaku kerana otak mengambil masa untuk merakam keadaan tersebut. Jika tubuh anda tidak kaku, itu bermakna orgasme yang anda alami itu adalah sama dengan orgasme yang anda alami pada sebelum – sebelumnya.

22. Wanita yang mengandung lebih senang untuk merasai orgasme berbanding wanita yang tidak mengandung. Ini kerana sel – sel seksual lebih sensitif dari sebelumnya. Namun, dari segi nikmat orgasme, ia bergantung kepada mood wanita tersebut. Ramai wanita tidak alami rasa orgasme yang sepatutnya kerana fikiran mereka di penuhi rasa takut kandungan mereka akan alami kesan kerana hubungan seks. Padahal kandungan bayi di lindungi dan selagi anda tidak lakukan seks dengan terlalu agresif, bayi anda pasti tidak akan apa – apa.

23. Hanya wanita itu sendiri boleh huraikan perasaannya ketika mengalami orgasme. Ini kerana orgasme adalah rasa ketegangan seks pada puncak tertinggi dan cara seorang wanita berfikir ketegangan seks adalah berbeza.

24. Apabila hubungan seks di lakukan darah akan terkumpul di bahagian seksual badan seperti pinggul, vagina, peha di bahagian dalam, payudara, bibir dan lain – lain. Apabila orgasme berlaku, darah yang terkumpul ini akan mengalir ke seluruh badan dan seterusnya akan memberi perasaan lega atau puas pada wanita tersebut. Sekiranya orgasme tidak sampai, darah akan terkumpul di bahagian – bahagian tersebut dan akan menyebabkan wanita rasa rungsing atau susah hati.

25. Selepas alami orgasme, gelora seks biasanya akan turut hilang. Oleh itu apabila suami menyentuh bahagian vagina, payudara dan bahagian seksual yang lain, wanita tersebut tidak akan rasa apa – apa melainkan rasa terganggu. Jadi, suami perlu bijak dan kembali merangsang kemahuan si isteri untuk terus lakukan hubungan seks. Apabila gelora seks mula menguasai fikiran isteri, barulah hubungan seks akan jadi lebih nikmat.


Baca juga di sini - Mengerang bukan petanda pasangan anda orgasme


2 comments:

info yang amat berguna untuk mereka yang inginkan keluarga bahagia..


p/s : Jom Sokong Muslim Niaga

1 March 2014 at 10:52 comment-delete

nak kena take action cepat nie bila dah nampak bunga2 dia kan? hmmm duly noted.

1 March 2014 at 17:19 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ