Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Hetty Sarlene Buka Tudung Dan Kembali Dengan Imej Seksi?



Punca Hetty Sarlene buka tudung dan kembali imej seksi – Umum mengetahui, pelakon kelahiran Singapura, Hetty Sarlene pernah mengambil keputusan untuk berhijab atau bertudung pada pertengahan tahun lalu. Perubahan itu mendapat reaksi positif dari ramai peminatnya kerana mereka beranggapan Hetty sudah insaf dan telah terbuka hati untuk berubah ke arah kebaikan.

Sejak itu, nama beliau semakin jarang diperkatakan peminat manakala popularitinya jatuh secara mendadak. Kemunculan Hetty dalam rancangan TV pula semakin kurang sehingga pada satu tahap pelakon yang pernah popular menerusi drama bersiri Sembilu itu dilupakan sepenuhnya oleh peminat.

Adakah istilah populariti inilah yang ingin cuba diraih semula Hetty Sarlene selepas semakin dilupakan peminat hampir setahun lalu? Mungkinkah beliau mempunyai sebab-sebab peribadi lain yang memaksanya tampil dengan imej menjolok mata? Pendapat dan andaian anda macam mana?

Rasanya, untuk kontroversi seperti ini, Hetty perlu segera tampil kepada media untuk memberikan penjelasan sebenar agar masyarakat di luar sana tidak terus menerus melemparkan kritikan dan tomahan terhadap dirinya.



Sumber: www.infomedia.my


3 comments:

No Komen laaa... ;(

11 April 2014 at 15:33 comment-delete

dunia artis... macam2... huhuhu

11 April 2014 at 20:33 comment-delete

hmm.. x tau nk kata apa... artis.. what do u expect.. ? :)

12 April 2014 at 06:39 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ