Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Video Pelajar Perempuan Berbogel Di Hotel Sambil Menipu Ibunya Tersebar





Video Pelajar Perempuan Bertelanjang Sambil Menipu Ibunya Tersebar - Sebuah video klip pendek yang memperlihatkan seorang gadis Melayu yang bertelanjang menelefon ibunya untuk menipu dia sedang sibuk membeli buka teks sekolah tersebar hari ini.

Dalam video berkenaan, gadis itu yang mungkin pelajar sekolah menengah dipercayai sedang bersama teman lelakinya berdasarkan suara lelaki itu di penghujung klip. Kemungkinan pasangan berkenaan berada di bilik hotel.

Aksi dalam klip itu bermula dari atas katil sehingga ke bilik air tanpa seutas benang di tubuh gadis itu dipercayai telah dirakam dan disebar oleh teman lelakinya. Video klip ini masih ada di dalam simpanan whatsapp Ida yang diterima dua hari lepas.



Ibu bapa di ingatkan agar memantau kegiatan anak-anak anda agar jangan sampai tertipu seperti ini... MasyaAllah ia sungguh menakutkan kerana  video itu secara jelas menjerumus kemungkinan besar berlaku zina antara mereka, serta sikap gadis ini yang sedang dan sanggup menipu ibunya di dalam telefon. Sikap gadis ini juga seolah-olah sudah BIASA dalam keadaan begitu kerana sedikit pun tidak memperlihatkan perasaan malu.

Kepada masyarakat  terutamanya kepada adik-adik di luar sana ambil la ini sebagai pengajaran,  rakaman di telefon bimbit walaupun untuk kegunaan peribadi lambat laun akan menjadi tatapan umum jika  jatuh ke tangan pihak lain atau kalau pasangan anda marah dan mahu membalas dendam. Dan seperti biasa apabila telah termalu, si gadis pasti akan membuat laporan polis tetapi apa gunanya apabila segala-galanya sudah terlambat. 

Yang penting hiasi peribadi serta jagalah maruah anda, untuk diri sendiri, ibu bapa dan agama anda.


3 comments:

buruk perangai..huhu

13 April 2014 at 10:14 comment-delete

nak link. hehe

Que
13 April 2014 at 19:06 comment-delete

macam-macam la

18 April 2014 at 11:59 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ