Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Gambar-Gambar Menarik Ketibaan Barack Obama Ke Malaysia (PT 3)


27/4/2014 - Hari kedua lawatan Barack Obama (Ahad)


Merenungi luar jendela, Mentatapi keindahan Putrajaya.

Selepas mesyuarat bersama Perdana Menteri dan beberapa menteri kabinet, Presiden Obama dijamu dengan hidangan istimewa di Seri Perdana pada waktu tengah harinya.

Obama dijamu dengan buah-buah tempatan di Seri Perdana


Najib  semasa menjawab soalan  dalam sidang akhbar bersama-sama Presiden Amerika Syarikat (AS) Barack Obama selepas sesi perbincangan antara kedua-dua pemimpin di Putrajaya pada Ahad sempena lawatan tiga hari presiden AS itu ke Malaysia.


Barack Obama beramah mesra dengan peserta-peserta program 'Code for Malaysia' sempena pelancaran Pusat Inovasi dan Kreatif Global Malaysia


CYBERJAYA – Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden Amerika Syarikat Barack Obama hari ini melancarkan secara rasmi Pusat Inovasi dan Kreativiti Global Malaysia (Magic) di sini.


Barack Obama dan Najib Razak meluangkan masa bersama generasi muda di Cyberjaya

Barack Obama ketika berucap di Universiti Malaya

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden Amerika Syarikat Barack Obama melihat go-kart elektrik hasil syarikat Dream Edge Racing sempena pelancaran Pusat Inovasi dan Kreatif Global Malaysia (MaGIC).


Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama menjawab soalan daripada Pemimpin Muda Asia Tenggara (YSEALI) di Dewan Tunku Canselor Universiti Malaya pada Ahad

Orang ramai mengerumuni Barack Obama bagi mengambil gambar Presiden Amerika Syarikat itu selepas sesi perjumpaan awam dengan 103 Pemimpin Muda Asia Tenggara (YSEALI) di Dewan Tunku Canselor Universiti Malaya pada Ahad.







0 comments:

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ