Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Hadiah Misteri Buat Top Commentator April Di Blog Scripters

Assalamualaikum wbt... salam ceria buat rakan-rakan yang dirahmati Allah swt.

Ida pernah berjanji suatu masa dahulu di sini bahawa Ida akan memilih bulan secara rambang untuk menghadiahkan sedikit cenderahati misteri kepada pengomen tegar di blog Ida ini. Ini bukanlah segmen atau giveaway yang dianjurkan pada setiap bulan seperti yang sentiasa diwar-warkan di sesetengah blog. Ini hanyalah berupa penghargaan istimewa dari Ida buat rakan-rakan bloger yang tidak jemu-jemu datang berkunjung dan meninggalkan komen serta mengklik iklan-iklan yang terpapar di Scripters ini.





Alhamdulillah.. .berikut untuk bulan April ini Ida telah memilih seramai lima orang pengomen teratas paling banyak untuk menerima cenderahati penghargaan dari Ida iaitu




4). Nurul


Tahniah dan terima kasih buat mereka berlima. Ada dua muka baru yang menjadi pengomen tegar di Scripter ni iaitu Normi Nieza a.k.a Cik Nor dan Kak Nurul. Sementara itu En Muhammad Khairuddin Lim, En Azlan Strider dan En Wanariahamiza a.k.a Hanif memang tidak asing  lagi di Scripters ini kerana mereka memang pengomen tegar di sini dan pernah menerima penghargaan seperti ini pada akhir tahun 2013 yang lalu.

Di bawah ni pula adalah top 20 Pengomen Tegar di Scripters. Terima kasih tidak terhingga Ida ucapkan kepada anda semua. Mungkin kali ini bukan rezeki anda tetapi tidak mustahil jika bulan depan atau bulan2 berikutnya yang Ida pilih secara rambang, nama anda pula yang akan di umumkan so rajin-rajinlah datang singgah dan meninggalkan komen serta klik-klik mana yang patut di Scripters ini.



Untuk Cik Nor dan Kak Nurul bolehlah tinggalkan alamat serta no telefon di facebook Ida Syuhada  di sini atau pun  di emel Ida akulahidaitu@gmail.com atau iida_syuhada@yahoo.com.my


5 comments:

Wah... Terima kasih. Semoga ida terus murah rezeki..

Tahniah pada yang tersenarai..

2 May 2014 at 11:31 comment-delete

Wah! Rezeki pulak! Terima kasih Kak Ida.

2 May 2014 at 21:04 comment-delete

thanks ida..nnt cik nor email yer..:)

4 May 2014 at 13:59 comment-delete

Ida, k nrl terlepas pandang plak pasal ni... xpe, nanti k nrl email ye... Tq, Ida...:)

10 May 2014 at 09:52 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ