Wajah Sayu Perdana Menteri Saya…



Sebab apa Ida kata Perdana Menteri saya? Sebab ada setengah orang tak suka dia...jadi lebih baik cakap Perdana Menteri saya hehehe..

Sayu wajah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dari kejauhan. Sebagai umat Islam, sebesar mana pun jawatan apabila berhadapan dengan Yang Maha Esa untuk mengadu segala kesulitan, inilah potret seorang hamba yang akhirnya akur hanya padaNyalah segala rintihan dan harapan dipanjatkan.

Jika kita berasa bingung dan bimbang tentang kehilangan pesawat MH370 yang turut membingungkan kuasa-kuasa besar dunia, pasti berat lagi tanggung jawab yang tergalas di bahu perdana menteri saya ini.

Ada yang berkata pemerintahan beliau sudah berada di hujung tanduk seperti yang di ramalkan di dalam artikel teori konspirasi di sini (klik)




3 comments:

berat sungguh ujian itu.. doakan semoga beliau dan kita semua terus tabah menghadapi ujian dari Allah..

22 March 2014 at 18:11 comment-delete

tulah....Hm dia ok. Bini dia je kot ehehee. Sedihnya tengok....
PM qila jugak tu hikhik <3 thanks share ni kak idaaa <3333

22 March 2014 at 19:40 comment-delete

Kalau kita tak kenal dia, jgn lah bersangka yg tidak sepatutnya kpd isteri beliau. Agaknya kalau kita di tempat beliau, mungkin kita akan berkelakuan sebegitu juga kut. Wallahhua'lam. Kakak senior

Anonymous
22 March 2014 at 23:27 comment-delete

Post a Comment



Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ