Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Daily Mail Dakwa Rumah Tangga Kapten Zaharie Berantakan


Rumah Tangga Kapten Zaharie Berantakan




Di sebalik semua pihak masih lagi bersedih dengan tragedi yang berlaku terhadap pesawat Malaysia Airlines MH370, media barat pula dilihat semakin gemar menjatuhkan hukuman terhadap juruterbang pesawat terbabit iaitu Kapten Zaharie Ahmad Shah.

Terbaharu, akhbar tabloid UK, Daily Mail terus memainkan spekulasi berkaitan kehidupan peribadi Zaharie, bapa kepada tiga orang anak, yang mungkin menjadi penyebab utama kepada insiden malang tersebut.


Menerusi akhbar tersebut yang memetik sumber daripada seorang rakan Zaharie yang enggan dikenali menyatakan ada kemungkinan masalah rumah tangga yang dialami Zaharie menjadi penyumbang kepadanya untuk bertindak di luar batasan semasa sedang bertugas mengendalikan pesawat tersebut.

Menurur rakannya itu lagi yang juga merupakan seorang juruterbang, Zaharie juga didakwa mempunyai skandal dengan wanita lain sehingga mendorong isterinya berpindah keluar daripada kediaman mereka.

Lantas, Zaharie, 53, didakwa berasa sangat kecewa dengan keputusan isterinya itu sehingga membuatkan fikirannya seakan tidak ‘stabil’ untuk menjalankan rutin kerjanya.

Penyiasatan kini tertumpu kepada Zaharie berikutan dia mempunyai simulator penerbangan di rumah selain kehidupan peribadinya yang dilihat lebih rumit daripada pembantu juruterbang, Fariq Abdul Hamid.

Namun seperti yang diperkatakan oleh Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein sebelum ini, semua penumpang dan anak kapal MH370 adalah tidak bersalah sehingga dibuktikan sebaliknya.

Jadi, diharapkan anda tidak terpengaruh dengan segala spekulasi yang dibawakan oleh media antarabangsa yang saban hari cuba memprovokasi keadaan yang sudah sedia rumit ini. – Mynewshbub.my

Rumah Tangga Kapten Zaharie Berantakan

Rumah Tangga Kapten Zaharie Berantakan



Nota: Itulah ramai yang tak faham... kita bukan nak canangkan masalah rumah tangga orang tetapi kita nak paparkan LIHATLAH BETAPA BUSUKNYA media asing ni! Sebab tu berkali2 Prof Ida cakap, orang yang tidak minat spekulasi inilah orang yang paling malang dan yang malas berfikir sebab mereka hanya memandang kepada satu sudut jer...

Baca juga di sini

MH370: Ramai Yang Jadi Nujum Pak Belalang  (Very Dumb Person)


1 comments:

kurang ajar media barat ni

Anonymous
27 March 2014 at 13:00 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ