Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



MH370: Sekadar Renungan, Tanyalah Suara Hatimu...

Sekadar Renungan, Tanyalah Suara Hatimu..

Sekadar Renungan, Tanyalah Suara Hatimu...luahan rasa yang menarik perhatianku...

24 Jamadil Awal 1435H
Selasa 11.00 a.m.

Jika kamu tidak menemui jawapan di dalam al-Quran dan Hadith, maka tanyalah suara hatimu. Sesungguhnya suara hati orang-orang yang beriman itu menepati kebenaran.

Tidak salah jikalau suara hatiku berkata bahawa:-

"MH370 dan seluruh isinya SELAMAT dan berada di satu lokasi yang HANYA MANUSIA ANUGERAH Tuhan dan kroni/proksi mereka sahaja yang tahu SELAGI belum dibuktikan wujudnya kematian dan terhempasnya pesawat tersebut."

"Dan teori terhempasnya pesawat tersebut telah dicanang sejak hari pertama oleh CNN (di Vietnam) dan diteruskan oleh satelit Britain yang BELUM membuktikan apa-apa di Lautan Hindi (berhampiran Perth, Australia)."

Dunia dan seluruh isinya "dipaksakan" untuk menerima teori terhempas dan kos berbillion US Dollar terpakas ditanggung oleh Malaysia (dalam operasi SAR) dan belum lagi kos yang terpaksa ditanggung sekiranya teori terhempas tersebut menjadi realiti.

Kes yang sama apabila seluruh Eropah "terpaksa" menerima kebenaran peristiwa Holocaust ciptaan zionis dan Nazi Jerman dikambinghitamkan untuk membolehkan seluruh DUNIA "terhutang" kepada zionis Israel dalam banyak perkara. Yang berani menyanggah teori Holocaust ini HANYALAH IRAN.

TIDAK MUSTAHIL Malaysia "terpaksa" berhutang RATUSAN BILLION US DOLLARS setelah Malaysia GAGAL "dipaksa" menerima pinjaman IMF dan World Bank pada krisis matawang 1998.

Siapakah yang mendapat manfaat terbanyak dalam perkara ini???

Fikirkanlah demi Agama, Bangsa dan Negara tanpa sentimen politik kepartian.

wa ALLAHu 'alam.



Di bawah ni adalah text asal...




1 comments:

mmg jahat kan US..huhu

26 March 2014 at 14:58 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ