Klik Sini Untuk Besarkan Ruangan Chat



Riz AF6 Nyanyi Lagu ‘Singkapkan Doa Kami’ Khas Untuk MH370



KUALA LUMPUR – Komposer tempatan LY atau nama sebenarnya Rozman Shafie mencipta lagu ‘Singkapkan Doa Kami’ bagi meluahkan simpati beliau kepada anggota keluarga penumpang dan anak kapal pesawat MH370 yang kehilangan insan tersayang.

LY pernah menghasilkan lagu popular seperti ‘Aku Cinta Padamu’ (Datuk Siti Nurhaliza) dan ‘Bahagiamu Deritaku’ (Hafiz).

Pengarah Urusan Whosyn’ Signature Husain Khalid berkata lagu itu merupakan sumbangan golongan seni tanah air dalam mendoakan ketabahan anggota keluarga terbabit yang sedang berduka akibat kehilangan insan tersayang.

“Daripada kita menyebarkan spekulasi yang tidak benar di laman sosial, lebih baiklah kita mendoakan kebaikan dan kesejahteraan semua yang terlibat dalam insiden pesawat MH370 dan berdoa semoga misteri ini dapat diselesaikan dengan segera,” katanya kepada pemberita di Wisma Bernama hari ini.

Lagu itu antara lain menceritakan kerinduan seorang waris penumpang MH370 berikutan kehilangan pesawat berkenaan serta pengharapan dan doa agar insan tersayang pulang ke pangkuan keluarga.

Liriknya ditulis oleh Baiduri atau Norkharyati Mohd Hashim, yang juga isteri Rozman dan dinyanyikan Riz Zaizizi atau Riz AF6. – Bernama


Jom layan lagunya di bawah




2 comments:

Sedihnya....pulanglah mh370...kami rindu :(

29 March 2014 at 23:14 comment-delete

Sangat2 sedih dengar lagu ni

2 August 2014 at 00:42 comment-delete

Post a Comment


Blog Archive

google-site-verification=UIIQk8hKReg9aDe9WrgxXxVavyJYB0E6JwZuqmRWhYQ